NAJNAJ21

Juhej. Razpisan je “moj” tek .- najnaj21 Končno. 19. aprila jo bomo mahali po gozdu, hribih,… Drugo leto bova s to traso poravnala račune. Skoraj zagotovo, če me le kakšna bolezen ne ustavi. To je meni najljubša prireditev. Prepričan sem, da bo letos bistveno večja udeležba, saj smo udeleženci tega teka kar nekaj lepega napisali o njem.

Še dobro se spomnim, kako sem lani skoraj izpustil dušo. In zadnji kilometri so bili res mučni. Ampak res je, da sem imel bistveno manj kilometrov za sabo. Drugo leto jih bo bistveno več. Ampak zdaj sem dobil dodatno motivacijo za bolj pogoste, redne treninge, ki bodo vsekakor nekoliko težji, daljši. Seveda pa postopoma…. Ne naenkrat.

Vtisi z lanske tekme

 

 

Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Blog at WordPress.com.

Navzgor ↑